fredag 24 april 2009

Disco baby, disco


Hej hopp!
Hade discot med klassen idag, innan käkade vi pizza och jag mös lite med Älsklingsbubben. Förövrigt blev det faktiskt ett rätt misslyckat disco, men kul tyckte det att det var i alla fall. Killarna sprang runt i handbollshallen medans tjejerna dansade på dansgolvet som tokar, riktig kaos. Till slut var vi tvunga att hota med pussar för att få ut killarna ur hallen.

Jag tror även att vi kom fram till att det var ungefär kring 30 pers när vi i vanliga fall brukar ha över hundra. Lite skrattretande. Ungarna hade i alla fall kul, och det är väl huvudsaken med disco. Sista kvarten gick strömmen och vi fick leka kurragömma i skolan. Tur att jag är bra på ungar, hooost.
Sara Andersson.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hiih jaaa, det vart ju inte så lyckat! ^^,
pussar<3 /moa

Anonym sa...

hej älsklingen! du vi måstr träffas snart innan jag kommer till dig som ett brev på posten. jag saknar och älskar dig<3
/ klara

Catarina sa...

Roligt med disco! :D