fredag 22 maj 2009

Magont och shopping!

Gårdagen spenderades i sängen med en kopp te. Jag har helt enkelt magproblem och är det inte magsår vet jag inte vad. Inte är det magsjuka eller något annat i den stilen heller. Men det är bara att tacka och buga. Det var egentligen meningen att min kära pojkvän skulle ringt så skulle vi gått och köpt glass. Men inte gjorde charmören det inte. Istället träffade jag Maria och Gustav och vi plågade han totalt. Bilder och text på min och Marias blogg.

Idag åkte jag och Maria in till Örebro med Mammsen och Emma. På vägen hem följde Barre med som varit där med Doni och hans kompisar. Vi stannade vi skopunkten och där köpte jag mig i alla fall ett par gladiator-sandaler. Barre kollade lite på elgiganten och sen for vi hem. Och nu måste jag packa till morgondagens resa till Hallsberg, som ska bli SÅÅÅÅ rolig. Verkligen.


Sara Andersson.

5 kommentarer:

Maria Lindholm sa...

Är det vi som kommer vara liksisar
som vanligt eller? nejnej;D

snyggbild!
Och we just löööööv järnis<33333333

ellyyandersson sa...

sv.
tack s¨å mycekt,
kan inte säga direkt att jag hade det så jätte bra , men men :D

Frida sa...

Skrev jag en kommentar till dig, eller blev det inget? Något kanske gick fel, jag hann inte se.

Catarina sa...

Usch, magont är trååkigt...
O.O Men shopping å andra sidan är roligt, hoppas du mår bra nu! :)

M sa...

verkligen tack!<3