lördag 2 maj 2009

"Då tårarna bränner bakom ögonen och hjärtat slår snabbare än någonsin, det är då jag ska resa mig upp och säga; Slå du, jag ger mig aldrig."

Det var jag för drygt några veckor sedan.
Men jag ger mig. Slå du, jag rör mig inte mer. Mina ben orkar inte stå upp längre, mina tårar vill inte vila bakom ögonlocken längre och mitt hjärta kan inte dunka snabbare än vad det redan gör.
Du har mig nu i morgon och för alltid.

ÄR DET KOMPISAR NI KALLAS, DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sara Andersson.

10 kommentarer:

Sonja Aziz sa...

ge inte upp sara . du kan !
älskar diig <3

- sa...

Jag vet inte vad det här handlar om, och jag har nog inget med det att göra. Men för vad et är värt, så kan du alltid prata med mig.
Kan ibland vara lättare att prata med någon man inte känner så bra.... (?)

Catarina sa...

sv: Tack! :D

Vad är det som hänt/händer?? :(

jennie stillnert sa...

Jag finns här om du vill prata.
Vet inte vad som sker, men jag finns ändå.
Jag tror på dig, och att du är stark nog.
Puss <3

Lovestick sa...

"ÄR DET KOMPISAR NI KALLAS, DRA ÅT HELVETE!"

- jag tror du själv vet vilka du kan lita på, och vilka som bara är ytliga, nog för att du och jag inte känner varandra, så ska du veta, att det jag har läst på din blogg...det gillar jag, enormt mycket.

jag ser så mycket i dig som är så likt mig.
fortsätt kämpa.
du lär dig snart vilka som verkligen finns där för dig, och dom andra..tja..dom kan du be dra åt helvete.

<3

Anonym sa...

finns<3

sara thysell sa...

sara, du ska inte behöva må dåligt, du är en jättebra tjej och ingen ska behandla dig illa!

jag finns alltid för dig, snygging! <3

Evelina Sherifi sa...

Du är stark Sara, det vet både du och jag!

Jag älskar dig <3

Amanda sa...

Jag älskar dig otroligt mycket. Oavsett vad som händer eller vad du tror, så kommer jag alltid göra det, vad som än händer. Och det är inte bara tomma ord, jag menar det verkligen.

Anonym sa...

Sara jag vet att det är mycket för dig just nu.. Dock vet jag inte vad det här handlar om, men för mig var det otroligt lättande att bara springa förbi ditt hus för att senare slå mig ner och bara prata på.. Verkligen skönt! Hoppas att du känner att du också kan göra så.
Du minns vad jag sa om dig när vi satt där och pratade... Du minns! <3