fredag 1 maj 2009

Sol, världens bästa vän.

I dag har jag cyklat runt med Maria, fin fint väder! Det blir bilder på vår blogg senare. Vi tog oss även en sväng till Buster (gamle hundkompisen) och gick hela tre timmars promenad med han. Vi stannade vid pappa och drack cola och tog några vänder längs sjön och hagaberg också. Vad vore livet utan Maria?

Gårdagen var helt okej. Det blev pizza med en drös tjejer på jalla jalla och sen fyrverkerier och brasa vid sjön. Det var mysigt men jag förväntade mig mer. Och det värsta som finns är verkligen då man förväntats sig någonting, men den andre bara skiter i det. Jag vet inte vad jag ska säga, jag önskar du förstod mig istället. Jag sov hos Maria den natten, och lika mysigt som alltid var det.

Idag sover hon hos mig och i morgon blir det Örebro eftersom att vi inte tog oss in idag. Shoppa, shoppa, shoppa! Det ska bli riktigt kul. Men nej, nu ska jag träffa Maria, Amanda och Sonja vid skolan. Puss så länge.

Sara Andersson.

5 kommentarer:

paulinakarlberg sa...

din blogg är jätte fin:). vi följde ju varandra förut men du bytte ju blogg, så jag följer denna nu istället :). puss

- sa...

Låter som om ni har haft en rolig dag =)

Och jag har hört att örebro är jättefint när det är "sommar". + att shopping alltid är roligt!!!

kram Sonja ♥

Amanda sa...

Hahaha, jag garvar åt elina. hahahaha, fett fula! :D

Sonja Aziz sa...

HAHAHA ! föör roligt har vi haft ! mer såna träffar ska det bli! :) hahah!:D

Catarina sa...

Tre timmars promenad? Det var mycket, men det är skönt att bara gå ibland också. :o)
Roligt att sova över hos varandra! :D